Všeobecné obchodní podmínky


Základní pojmy

Kupující/Spotřebitel: jste vy, pokud uzavíráte Smlouvu jako fyzická osoba nezávisle na vašem podnikání, tedy pokud nenakupujete na firmu.
Podnikatel: jste vy, pokud uzavíráte Smlouvu v návaznosti na své podnikání, tedy nakupujete-li na firmu.
Podmínky: jsou tyto všeobecné obchodní podmínky, které právě čtete.
Smlouva: je smlouva o poskytování služeb, či koupi zboží, kterou s námi uzavíráte. Smlouvu spolu uzavíráme v českém jazyce.
Digitální obsah: jsou například předpřipravené online kurzy, webináře a nahrávky.
Služba/Produkt: jsou zejména akce jako pobyty, semináře, workshopy, kurzy, kroužky, pobyty a také tvorba mandal na přání.
Zboží: je fyzické zboží a také hotové mandaly.
Cena: je cena za Digitální obsah, Služby a Zboží, kterou jste povinni uhradit.
Web: jsou webové stránky www.spiritualart.cz.
Občanský zákoník: zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

OBECNÁ USTANOVENÍ, INFORMACE O SPOLEČNOSTI

Tyto obchodní podmínky platí pro prodej produktů a služeb na dálku prostřednictvím prostředků komunikace přes rozhraní webových stránek prodávajícího, kterým je obchodní společnost:
AKKAD NEW s.r.o. (dále jen „společnost“ případně „prodávající“ nebo „pořadatel“)
se sídlem podnikání, Kostelní 100/22, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
IČ: 27835006, vedená u Městského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 30907
zastoupena jednatelkou Bc. Pavlínou Skotnicovou.

Kontaktní údaje:
email: info@spiritualart.cz
telefon: 603 117 981

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího společnosti a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách: www.spiritualart.cz

Ve smyslu § 1811 obč. zákoníku vzniká společnosti povinnost před uzavřením smlouvy nebo před tím, než zájemce o produkty a služby učiní závaznou nabídku, sdělit:
Informace o prodávající společnosti, kontaktní údaj
Označení zboží nebo služby
Cenu zboží nebo služby včetně všech daní a poplatků a způsobu platby a dodání zboží nebo služby
Zvláštní ustanovení pro nákup na splátky
Způsob platby, způsob dodání nebo plnění, náklady na dodání
Údaje o právech vznikajících z vadného plnění a podmínky ukončení závazku
Informace o ochraně osobních údajů
Zvláštní ustanovení pro vybrané produkty a služby
Závěrečná ustanovení
Veškeré tyto informace, jakož i další ustanovení, jsou uvedeny dále v obchodních podmínkách společnosti. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené společností na vybraný produkt nebo službu.

OZNAČENÍ PRODUKTU, OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Označení produktu (zboží, služeb), popis jeho hlavních vlastností a cena je uvedeno na webu prodávajícího a cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

Prodejní formulář obsahuje informace o kupujícím, objednávaném produktu,  zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, pokud se k produktu vztahují, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Kupující odešle nabídku na uzavření smlouvy kliknutím na tlačítko odeslat. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vznikne až doručením potvrzení prodávajícího kupujícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním objednávkovém formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a kupující má možnost a v jeho vlastním zájmu je před vlastním odesláním objednávku zkontrolovat, případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/zboží/službu, které si kupující objednal a kupující se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude kupující informován.

Vlastnické právo k produktu/zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho fyzickým převzetím.

Kupující je srozuměn s tím, že pro řádné užívání digitálního obsahu, online vzdělávacích produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – operačního systému a internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

CENA, ZPŮSOB ÚHRADY, DODACÍ PODMÍNKY

Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na webu prodávajícího. Cena je vždy uvedena i na prodejním objednávkovém formuláři.
U vybraných produktů/zboží je kupující společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s jejich balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním objednávkovém formuláři, je-li prodávajícím účtována.
Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty, proto u cen produktů/zboží/služeb není DPH uvedena.
Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí kupující bezhotovostně, způsobem a na účet zvolený v prodejním objednávkovém formuláři.
Kupující je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, aby byl prodávající schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek kupujícího uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

U online kurzů a digitálního obsahu se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodávajícího na emailovou adresu kupujícího uvedenou v prodejním objednávkovém formuláři, případně zaslání přílohou e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
Přístupové údaje poskytne prodávající kupujícímu až po zaplacení celé kupní ceny nejpozději do tří pracovních dnů, není-li uvedeno jinak.
V případě CD, knih, dárkových předmětů prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy vybranou přepravní společností dle aktuálního sazebníku, v co nejkratším termínu, obvykle do 2 – 10 pracovních dnů od obdržení platby od kupujícího. Místo dodání je stanoveno na základě prodejního formuláře kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v prodejním objednávkovém formuláři.
Pro vyloučení pochybností platí, že některé z digitálních produktů či služeb jsou kupujícímu poskytnuty po omezenou dobu od jejího zakoupení. Tato doba je automaticky vždy 1 rok, a pokud se liší je specifikována v kupní smlouvě. Doba, po kterou je produkt či služba omezena, počíná běžet od okamžiku zpřístupnění produktu či služby.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele.
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je třeba dodržet níže uvedené podmínky:
– Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
– Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení ZDE.
– Formulář kupující odešle emailem na adresu info@spiritualart.cz spolu s uvedením čísla faktury, jména kupujícího a data nákupu.
Zboží musí kupující doručit na vlastní náklady na adresu:
AKKAD NEW s.r.o., Klikova 1147/11, 710 00 Ostrava a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Tato adresa slouží pouze pro přebírání zásilek s vráceným zbožím, neslouží jako provozovna ani kontaktní místo prodávajícího.
Zboží, které bude kupující odesílat v rámci tohoto odstoupení, je třeba vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Vrácené zboží nelze zasílat na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
Dle § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud byl porušen jejich původní obal. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči či u smluv o poskytování služeb.
Peníze za produkt/zboží budou kupujícímu vráceny stejným způsobem, jak byly obdrženy, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.
Pro vyloučení pochybností může prodávající u některých produktů a služeb umožnit kupujícímu odstoupení od smlouvy, i když na to nemá ze zákona nárok. V takovém případě tuto skutečnost uvede u příslušného produktu či služby na webovém rozhraní.
V případě odstoupení kupujícího od smlouvy na online vzdělávací produkt a digitální obsah, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení kupujícímu deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu a tohoto obsahu.
Podnikatelé právo na odstoupení od Smlouvy nemají vůbec.

2. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího.
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu zjistí-li, že kupující porušil smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení považuje:
– prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny více jak 30 dnů po době splatnosti;
– závažná porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany kupujícího.
Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, prodávající nemám za povinnost vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat nebo zpřístupnit obsah a je v takovém případě oprávněn odstoupit od smlouvy.

3. Práva a povinnosti z vadného plnění.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
Vadné plnění uplatňuje kupující bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.
Pro reklamaci kontaktuje kupující společnost emailem na adrese info@spiritualart.cz. Při reklamaci musí být přiložen dokladu o koupi a popis závady produktu. O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován emailem.
Kupující může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se prodávající s kupujícím na delší lhůtě.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout kupujícímu díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není prodávající schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající neodpovídá za úspěch či neúspěch kupujícího při aplikaci v praxi.
V případě zakoupení kurzů, digitálního obsahu (on-line produktů, programů, e-booků, webinářů apod.) není možné od smlouvy odstoupit.

4. Vyloučení odpovědnosti.
Některé produkty a služby prodávajícího sloužící pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje. Informace lektora on-line programů jsou pouze návody a doporučení. Společnost ani lektor nejsou jakkoliv odpovědni za úspěch či neúspěch při aplikaci zakoupených produktů v praxi, za pocity, zdravotní stav či jiné stavy, které může kupující prožívat. Po celou dobu trvání on-line produktu je kupující plně zodpovědný za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch produktu je odvislý od řady dalších faktorů, které společnost ani lektor nemohou ovlivnit (dovednosti, možnosti, znalosti, subjektivní pocity, schopnosti a obětavost, obchodní znalosti, zdravotní stav kupujícího, situace na trhu apod.).
Společnost upozorňuje kupujícího, že v průběhu on-line vzdělávacích programů v oblasti osobního rozvoje může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na jeho zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupí či nikoliv. Účast v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní rozvoj a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Společnost upozorňuje kupující, že informace obsažené v produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu kupujícího. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Kupující není oprávněn předat své uživatelské jméno a heslo k zabezpečenému obsahu třetí osobě. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
Digitální produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (online vzdělávací programy, webináře, knihy, CD) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle práva duševního vlastnictví, a to zejména autorského práva.
Kupující může užívat jednotlivé produkty pouze pro osobní potřebu a v souladu s těmito podmínkami. Uživatel nesmí sám, ani prostřednictvím třetí osoby:
– užívat produkty pro neosobní, komerční, veřejné účely či jiné nevhodné účely, včetně účelů, které by mohly způsobit prodávajícímu újmu;
– užívat produkty v rozporu s právním řádem;
– pořizovat rozmnoženiny či kopie produktů, dále produkty půjčovat, prodávat, nabízet, vysílat či jakkoliv jinak sdělovat veřejnosti či šířit;
– pozměňovat či jakkoliv jiným způsobem zasahovat do produktů, včetně převádění či úpravy obsahu;
– užívat produkty jako dílo jakýmkoliv nevhodným způsobem;
– využívat automatizované nástroje pro užívání či jakoukoliv manipulaci s produkty
– upravovat, měnit, obcházet či jakkoliv manipulovat se zabezpečením, šifrováním či jakkoliv zasahovat do technologií, v rámci kterých jsou produkty nabízeny;
– jakkoliv jinak užívat produkty v rozporu se zákony v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti, či jinými zákony, popřípadě těmito podmínkami.
Užívání produktů v rozporu s těmito podmínkami představuje podstatné porušení Smlouvy a těchto podmínek, přičemž prodávajícímu v takovém případě vznikají nároky na náhradu škody, bezdůvodné obohacení a další nároky, včetně oprávnění obrátit se na orgány činné v trestním řízení s podezřením na spáchání trestného činu “Porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi” dle § 270 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník.

ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO VYBRANÉ PRODUKTY

Účastník se na akce typu seminář, workshop, kurz, kroužek nebo pobyt (dále jen akce) pořádané nebo nabízené prodávajícím přihlašuje prostřednictvím webového rozhraní vybrané akce, odesláním prodejního objednávkového formuláře, a to nejpozději 3 dny před začátkem akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat jen po předchozí telefonické nebo emailové domluvě.
Online přihlášky jsou ze strany prodávajícího potvrzovány na email, který byl uveden účastníkem na prodejním objednávkovém formuláři. Spolu s potvrzením je zaslána účastníkovi faktura s datem splatnosti ceny za akci.
Zařazení účastníků na akci bude uskutečněno podle pořadí uhrazených přihlášek. Účastník bude vyrozuměn v případě, že nebude zařazen z důvodů naplněné kapacity.
Prodávající si vyhrazuji právo odmítnout přihlášku jakéhokoliv zájemce o účast na akci, a to z důvodu nevhodnosti, neúčelnosti nebo nebezpečí pro další účastníky.
Cena akce je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího a také na prodejním objednávkovém formuláři.
Cena akce je určena v závislosti na délce konání akce, osobě lektora, poskytovaných materiálech, zajištěném občerstvení, místě konání, doplňkových službách apod.
Účastník se zavazuje uhradit cenu za účast na akci dle splatnosti uvedené na doručené faktuře, nejpozději však ke 2 dny před konáním akce, a to převodem na účet prodávajícího. Po uhrazení kupní ceny zašle prodávající účastníkovi daňový doklad, a je-li uvedeno na webové stránce a požadováno, i vstupenku.
Prodávající neumožňuje hradit účast na akci jakoukoliv platbou v hotovosti, pokud není uvedeno jinak.
Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu konání, programu, lektorů – a to v případě neočekávaných okolností, které nezpůsobil vlastní vinou a které mu brání v poskytnutí služby podle sjednaných podmínek či informací na webu. O jakékoliv případné změně je kupující neprodleně informován emailem.
V případě, že se jedná o nezásadní změny místa (zásadní by bylo např. na druhém konci republiky), změny programu nebo lektora, které zásadně neovlivní hlavní náplň programu akce, nejste při takové změně oprávněni od Smlouvy odstoupit. Pokud by se jednalo o zásadní změnu jako např. změnu termínu nebo zásadní změnu místa akce, je kupující oprávněn od Smlouvy odstoupit. V tom případě má kupující/účastník právo na vrácení 100% ceny akce nebo absolvovat akci v náhradním termínu anebo si vybrat jiný produkt prodávajícího ve stejné ceně.
Pořadatel si vyhrazuje právo na zrušení akce z organizačních a provozních důvodů, či z důvodu nenaplnění minimálního počtu účastníků akce. V případě změny termínu či zrušení akce ze strany pořadatele má kupující/účastník právo na vrácení 100% ceny akce nebo absolvovat akci v náhradním termínu anebo si vybrat jiný produkt prodávajícího ve stejné ceně.
Pořadatel nenese žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách. Dále nenese zodpovědnost na zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům akce.
Účast na akci je dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že v průběhu akce z oblasti osobního rozvoje může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Účast na akcích osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní rozvoj a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
V případě že účastník akce v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se v dostatečném předstihu před zahájením akce informovat lektory o této skutečnosti a o charakteru obtíží, které jsou důvodem léčby nebo zhoršeného zdravotního stavu. Dále je doporučeno, aby o účasti na akci informoval svého ošetřujícího lékaře nebo psychiatra.
Všechny digitální produkty a obsah akcí podléhají právní ochraně dle autorského práva, účast na akci neopravňuje účastníka získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své.
Prezence účastníků akce začíná 30 minut před jejím zahájením, není-li uvedeno jinak. Prosíme účastníky, aby nerušili ostatní účastníky a průběh akce svým pozdním příchodem. V případě pozdního příchodu účastníka, může být vzhledem k probíhajícímu programu (např. meditace), umožněn vstup účastníkovi až o nejbližší přestávce v programu akce. Čas ukončení akce je uveden orientačně.
Storno podmínky
Storno poplatky a podmínky jsou uvedeny pro každou akci zvlášť v popisu produktu.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího.
Stížnosti a připomínky, které se týkají smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající, stížnosti může kupující uplatnit na emailové adrese info@spiritualart.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude vyřízena jako reklamace.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz.
Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována společností v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
V případě změny obchodních podmínek, jsou platné ty obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu uplatnění objednávky.

Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1. 9. 2024